Jakub Kadlec

Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.

My Ami (3.část)

Jízdu kolem ostrovů v Miami, na nichž jsou vily celebrit jako je 50 cent, Snoopy Dog, Ricky Martin a další komentoval náš řidič Viktor větami typu: "Zde bydlel ještě když žil, sem se přestěhoval a pak umřel, jedeme k němu na návštěvu, ale asi není doma."

10.2.2014 v 20:44 | Karma: 6,00 | Přečteno: 224x | Diskuse| Cestování

My Ami (2.část)

První noc v mém novém příbytku v Miami proběhla celkem normálně. Moc jsem se sice nevyspal, jelikož jsem se snažil celou noc nechrápat. Také mě občas vzbudil start klimatizace, který by mohl simulovat zvuk menšího dopravního letadla. Ráno jsem promnul oči, hodil na sebe plážové oblečení a vyrazil na sraz dole v Lobby.

6.2.2014 v 21:02 | Karma: 8,37 | Přečteno: 358x | Diskuse| Cestování

My Ami (1. část)

Noční život na Ocean Drive a koupání na Miami Beach byl vždycky můj sen, ale realita byla tisíckrát lepší. Aligátoři v Everglade, zábavní parky v Orlandu, party u mrakodrapu, šnorchlování na Key West a pravda trocha výuky v jazykovém kurzu.

5.2.2014 v 18:57 | Karma: 8,43 | Přečteno: 385x | Diskuse| Cestování

Bludiště

Vždy jsem radši objevoval nová zakoutí života, než abych se vydal na pohodlnou cestu anglickým parkem.

3.2.2014 v 19:56 | Karma: 4,05 | Přečteno: 125x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Kadlec

Proč nejezdím autobusem na hory

Každý z nás zažil ve svém životě nějaký ten trapas. Jeden z mých největších se stal před několika lety při cestě autobusem na hory. Vyrazil jsem s partou kamarádů na prkno do Alp. Cíl byla Francie a středisko La Norma. Na prkně jsem se teprve učil, ale byl jsem schopný sjet červenou sjezdovku bez pádu. Nicméně do té doby jsem jezdil pouze na Šumavu a ta se s Alpami moc srovnávat nedá.

28.12.2013 v 17:59 | Karma: 22,59 | Přečteno: 3551x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (poslední část)

Blížil se konec mého pobytu v Anglii. Ve čtvrtek přiletěl nový student z Venezuely, který se jmenoval Alex. Časový posun způsobil, že večer když už jsme všichni šli pomalu spát, seděl v kuchyni a pořád dokola říkal, že jeho tělo má ještě odpoledne. Měl bohužel smůlu, ráno se stávalo do školy a nikdo se jeho těla neptal.

27.12.2013 v 18:30 | Karma: 9,42 | Přečteno: 557x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (9.část)

Po parádní neděli přišlo kruté pondělní ráno a to jsem jsem ještě netušil, že tenhle týden budeme řešit ve škole ženy a jídlo v Anglii. Probudil jsem se a měl pocit, že mě někdo zbil. To bude asi z toho včerejšího kosmického výcviku.

23.12.2013 v 19:45 | Karma: 10,52 | Přečteno: 392x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (8.část)

Došel jsem až na pobřeží, kde mě překvapil mohutný vrak lodi ležící na boku. To jsem ještě nevěděl, že se jedná o trajekt Riverdance. Nalevo se tyčila do výšky rozhledna a ruské kolo s horskou dráhou. Přede mnou bylo molo NORTH PIER se sluneční terasou, kde se opalovali lidé a k tomu jim na klavír hrál pianista.

22.12.2013 v 21:31 | Karma: 8,25 | Přečteno: 313x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (7.část)

Na nedělní výlet do Blackpoolu jsem se moc těšil, je to totiž krásné městečko se zábavním parkem na pobřeží. Nacpal jsem batoh potřebnými věcmi jako je ibalgin, živočišné uhlí, náplast a jízdní řád, který jsem ukořistil na nádraží. Přibalil jsem bundu a vyrazil autobusem směr vlakové nádraží.

20.12.2013 v 19:42 | Karma: 12,28 | Přečteno: 500x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (6.část)

Ráno po snídani (byly zase CORN FLAKES, vrátím se domů určitě tlustej, pihatej a zrzavej) jsme vyrazili s Pat do Garden center, řeknu Vám je to parádní věc sedět na místě řidiče a nemít před sebou volant ani pedály, připadal jsem si jak na autodromu. Když jsme si povídali s Pat o Garden Center, vyrozuměl jsem, že je to místo kde jsou úžasné anglické parky a staré hrady, takže jsem se tam dost těšil. Nejdříve jsem však musel absolvovat nákupy v Old Townu.

18.12.2013 v 19:41 | Karma: 13,61 | Přečteno: 421x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (5.část)

Páteční odpoledne jsem dorazil ze školy poměrně brzy a vydal se na malé nákupy do centra města (pro mě dost netypická situace). Většinou vždy koupím jednu věc a nákup mě natolik psychicky vyčerpá, že musím bud rychle koupit něco dalšího nebo z obchodu zdrhnout. Jelikož jsem nebyl zaškolen do ovládání pračky, rozhodl jsem se být připraven a koupit si něco na sebe. V plánu byly kalhoty, boty a možná i něco jiného.

14.12.2013 v 19:30 | Karma: 9,78 | Přečteno: 573x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (4.část)

...právě sedím doma, jelikož jsem se rozhodl, že na školní party nepůjdu, po domluvě s Mambem. Oni mají ted RHAMADAN takže nesmějí jíst ani chodit na party, tak s ním držím basu. Ne nebojte se, nepřecházím na jinou víru. Jen by mě zajímalo kam ted večer zmizel, jsem zvědavej jestli až se vrátí z něj bude zase cítit kuře.

13.12.2013 v 21:08 | Karma: 11,28 | Přečteno: 453x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (3.část)

....dnes ráno jsem si přivstal, abych byl ve škole okolo půl osmé a stihl stáhnout emaily. Narval jsem do sebe CORN FLAKES (po návratu na ně určitě budu mít alergii) a vyrazil pěšky prázdnými ulicemi. Všude bylo zavřeno, nikde ani živáčka. Dorazil jsem ke škole, nikde nikdo, kromě dvou lahví mléka na schodech, které se mnou čekaly, až otevřou.

13.12.2013 v 20:07 | Karma: 9,84 | Přečteno: 387x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (2.část)

..k pokračování tohoto podivného příběhu mě donutila odvěká touha lidí vychutnávat si cizí bezmoc a neodradilo mě ani to, že ta bezmoc byla má.

10.12.2013 v 20:51 | Karma: 12,33 | Přečteno: 540x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Somewhere in England (1.část)

Upozornění !!! Četba pouze na vlastní nebezpečí. Tento text může nevratně poškodit Vaše vnímání. Chybějící interpunkce je způsobena bojem české verze programu, ve kterém jsem příběh psal s místní lokalizací a abecedou. Při přepisu zápisků z deníku program oznámil: Upozornění, tento dokument obsahuje mnoho pravopisných a gramatických chyb, vzhledem k jejich počtu nemohl být zkontrolován. Pro kontrolu použijte speciální funkci na kartě revize. Po čtyřech letech se tedy odvažuji tyto zápisky z cesty do Manchesteru zveřejnit.

9.12.2013 v 20:37 | Karma: 15,35 | Přečteno: 804x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Chcete mít báječnou ženskou a být báječný chlap?

Je to velmi jednoduché, stačí Vám k tomu tři kroky a nemusíte u toho ani popíjet Châteauneuf-du-Pape. Vyzkoušejte to hned, je to jednoduchá hra, která funguje pro všechny věkové kategorie. Ať už jste se právě teď naučili číst nebo už pomalu zapomínáte o čem právě přečtený článek byl. Nic špatného se Vám kromě hádky nebo záchvatu smíchu nemůže stát. Dokonce i v případě, že se Vám to nepovede.

4.12.2013 v 21:46 | Karma: 8,96 | Přečteno: 483x | Diskuse| Společnost

Jakub Kadlec

Taxi, taxi v Praze aneb rytíři velkoměsta.

Vždy jsem obdivoval pana Jančuru a jeho přístup k nám zákazníkům. I proto jsem chtěl stát jedním z jeho rytířů, kteří brání čest a slávu našeho velkoměsta před nájezdy loupeživých rytířů. Místo meče a bílého koně, mít úsměv, vystupování, čest, odhodlání a bílý vůz. Před mnoha lety, kdy jsem ještě hltal film „Taxi, Taxi“, jsem netušil, že někdy budu za volantem podobného vozu sedět.

30.11.2013 v 20:40 | Karma: 17,55 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní

Rozhovor pro Váš úsměv

Rozhovor do kterého si můžete dosadit jakékoli postavy a situace z politiky, kultury, obchodu, vztahu, rodiny a nebo z Vašeho okolí. Zajímají mě Vaše nápady a scénáře. Důležité však je, aby na konci zářil na Vaší tváři úsměv. Pokud se to nepodaří, nic se neděje, zkuste malý trik na který Vám stačí jedna ruka. Palec si vložte do jednoho koutku Vašich úst a ukazováček do druhého. Pak stačí jednoduše prsty roztáhnout od sebe a uvidíte jak krásně se budete usmívat. Příjemnou zábavu.

30.11.2013 v 14:43 | Karma: 4,91 | Přečteno: 260x | Diskuse| Společnost

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (4.část)

Z předchozích dílů by se mohlo zdát, že se mi nikdy nepodařilo seznámit s dívkou a navázat s ní bližší vztah. Nebylo tomu tak vždy. Bohužel se mi však pokaždé, podařilo úspěšný začátek něčím „zazdít“. Jako na tzv. „ozdravovně“ ve Vrchlabí, kam jsme se jeli léčit horským vzduchem a tunou palačinek, abychom se zbavili městského smogu. Mezi děvčaty se mi tenkrát líbila dívka z Chrudimi. Vyráběl jsem jí a psal zamilované vzkazy, které po několika dnech začala opětovat. Bohužel naši nadějnou lásku přerušila spálová angína, která mě poslala do exilu v podobě místní nemocnice. To jsem však ještě vůbec netušil, co je to rýmička.

29.11.2013 v 6:45 | Karma: 11,67 | Přečteno: 878x | Diskuse| Osobní

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (3.část)

V době kdy jsem byl náctiletý, mnou cloumala potřeba v něčem výrazně vynikat. Bláhově jsem si myslel, že díky tomu si mě nějaká dívka všimne a může se do mě i zamilovat. V době kdy jsem u dívek neuspěl jako rockový drsňák, jsem začal chodit s kamarády i na místní vesnické diskotéky a pilovat „break dance“. Vzhledem k tomu, že jsem dost vysoký a nebyl jsem atletické postavy, mé pojetí tohoto druhu tance bylo poněkud svérázné.