Jakub Kadlec

Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového. 
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x

Jakub Kadlec

Bludiště

Vždy jsem radši objevoval nová zakoutí života, než abych se vydal na pohodlnou cestu anglickým parkem.

3.2.2014 v 19:56 | Karma: 4,05 | Přečteno: 125x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Kadlec

Taxi, taxi v Praze aneb rytíři velkoměsta.

Vždy jsem obdivoval pana Jančuru a jeho přístup k nám zákazníkům. I proto jsem chtěl stát jedním z jeho rytířů, kteří brání čest a slávu našeho velkoměsta před nájezdy loupeživých rytířů. Místo meče a bílého koně, mít úsměv, vystupování, čest, odhodlání a bílý vůz. Před mnoha lety, kdy jsem ještě hltal film „Taxi, Taxi“, jsem netušil, že někdy budu za volantem podobného vozu sedět.

30.11.2013 v 20:40 | Karma: 17,55 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní