Osobní

Jakub Kadlec

Tati, ten pán je tlustej

Když tuhle větu vykřikla moje šestiletá dcera ve vagónu metra na adresu mladíka dojídajícího jakýsi burger a sedícího přímo naproti nám, nevěděl jsem v prvních chvíli, co na to říct.

2.6.2017 v 6:00 | Karma článku: 28.06 | Přečteno: 1540 | Diskuse

Jakub Kadlec

Bojler

Visel tam v koupelně na zdi s nafouklým břichem a kapala z něj voda. Vypadalo to, že každou chvíli vybuchne a sto litrů vody probudí všechny sousedy pod námi.

19.5.2017 v 6:00 | Karma článku: 16.22 | Přečteno: 458 | Diskuse

Jakub Kadlec

Záhada Holešovického trojúhelníku

Každý zná místo, kde se ztrácejí lidé, letadla a lodě, říká se mu Bermudský tojúhelník. V Praze se o víkendu objevil podobný fenomén a to, co se zde ztrácelo, je až k neuvěření.

5.12.2016 v 6:00 | Karma článku: 18.07 | Přečteno: 983 | Diskuse

Jakub Kadlec

Veřejné bruslení

"Podržíš mi prosím křížky?" Věta, kterou začínaly ty nejvtipnější momenty z bruslení v zimě na ledě.

14.11.2016 v 6:00 | Karma článku: 16.73 | Přečteno: 463 | Diskuse

Jakub Kadlec

Cholerik za volantem

Nesmyslné bitky mezi řidiči, kdy se dva chlápci škrtí kvůli tomu, kdo komu kam vjel, jsem nikdy nechápal. Nedávno jsem se však do podobné situace dostal a nestačil se divit.

7.11.2016 v 6:00 | Karma článku: 31.96 | Přečteno: 2574 | Diskuse

Jakub Kadlec

Pro tátu

Musel jsem improvizovat a odstranit původní text článku na přání svého otce, protože článek není možné smazat a já respektuji soukromí mých blízkých. Rodinné vztahy jsou u mě na prvním místě. Děkuji za pochopení.

14.12.2014 v 19:29 | Karma článku: 12.26 | Přečteno: 500 | Diskuse

Jakub Kadlec

Hlavně nevyhořet

"V životě je dobré se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě." Na základě mých příhod si nemohu odpustit doplnění tohoto oblíbeného citátu. "Doma je lepší nic nezapalovat, protože pak už může být pozdě."

24.11.2014 v 18:59 | Karma článku: 11.48 | Přečteno: 416 | Diskuse

Jakub Kadlec

Ty jsi nějak zhubl, nejsi nemocnej?

Otázka, kterou teď slyším dost často. Mám chuť odpovědět: „Ty jsi zase nějak ztloustla, jsi zdravá?“ Neudělám to, protože mě učili, že si nemám dělat z některých věcí srandu. O dalších zase nemohu mluvit a psát, protože by mi to mohlo v budoucnu uškodit.

9.10.2014 v 22:16 | Karma článku: 9.26 | Přečteno: 786 | Diskuse

Jakub Kadlec

Milování v autě

Pro někoho možná tabu, ale pro většinu z nás zdroj neuvěřitelných a někdy dost veselých zážitků. Ve Spojených státech má velmi dlouhou tradici a některé akrobatické výkony by si zasloužily samostatné vydání Kámasútry.

31.8.2014 v 18:30 | Karma článku: 17.83 | Přečteno: 1912 | Diskuse

Jakub Kadlec

Tak velký krok pro člověka a tak malý pro lidstvo.

My lidé dokážeme neuvěřitelné věci. Přistát na Měsíci, překonat rychlost zvuku, skočit volným pádem ze 40 kilometrové výšky a před malou chvílí se má dcera pokusila prorazit hlavou zeď. Po kom to tak asi má.

6.4.2014 v 22:22 | Karma článku: 8.55 | Přečteno: 463 | Diskuse

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (4.část)

Z předchozích dílů by se mohlo zdát, že se mi nikdy nepodařilo seznámit s dívkou a navázat s ní bližší vztah. Nebylo tomu tak vždy. Bohužel se mi však pokaždé, podařilo úspěšný začátek něčím „zazdít“. Jako na tzv. „ozdravovně“ ve Vrchlabí, kam jsme se jeli léčit horským vzduchem a tunou palačinek, abychom se zbavili městského smogu. Mezi děvčaty se mi tenkrát líbila dívka z Chrudimi. Vyráběl jsem jí a psal zamilované vzkazy, které po několika dnech začala opětovat. Bohužel naši nadějnou lásku přerušila spálová angína, která mě poslala do exilu v podobě místní nemocnice. To jsem však ještě vůbec netušil, co je to rýmička.

29.11.2013 v 6:45 | Karma článku: 11.67 | Přečteno: 878 | Diskuse

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (3.část)

V době kdy jsem byl náctiletý, mnou cloumala potřeba v něčem výrazně vynikat. Bláhově jsem si myslel, že díky tomu si mě nějaká dívka všimne a může se do mě i zamilovat. V době kdy jsem u dívek neuspěl jako rockový drsňák, jsem začal chodit s kamarády i na místní vesnické diskotéky a pilovat „break dance“. Vzhledem k tomu, že jsem dost vysoký a nebyl jsem atletické postavy, mé pojetí tohoto druhu tance bylo poněkud svérázné.

26.11.2013 v 20:48 | Karma článku: 14.71 | Přečteno: 1130 | Diskuse

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (2.část)

Období na střední škole bylo vskutku velmi zajímavé. Když jsem zjistil, že jako romantik žádnou vysněnou princeznu nenajdu, pokoušel jsem se o roli drsňáka, kterou jsem již zmínil v prvním díle tohoto příběhu. V té době jsem provozoval mnoho aktivit, hru na klávesy, hudbu, tanec, kreslení, čtení knih, kino a jízdu na kole, které se však ukázaly jako nevhodné pro mou novou roli a úspěch u žen.

24.11.2013 v 20:41 | Karma článku: 11.97 | Přečteno: 854 | Diskuse

Jakub Kadlec

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (1.část)

Nikdy jsem neuspokojil žádnou ženu, ačkoliv jsem si to několikrát myslel a stále se o to snažím. Tenhle článek není o přiznání mých neúspěchů v sexu, ale o rolích a postavách, kterými jsem ve svém životě byl, jsem a budu. Už jako malý chlapec, jsem si přál být rytířem na bílém koni a bojovat o princeznu, která by se do mě zamilovala. Samozřejmě jsem také chtěl být popelářem. Mistrně vždy vykutálet popelnici tam i zpět jednou rukou a obratně naskočit na vůz. Bohužel velmi brzy jsem zjistil, že tyto role nelze spojit a žádnou princeznu, když se stanu popelářem, neuspokojím. Nezbylo než se stát rytířem.

23.11.2013 v 20:22 | Karma článku: 13.92 | Přečteno: 1284 | Diskuse

Jakub Kadlec

Den blbec aneb ten tablet do myčky nepatří.

Už se vám někdy stalo, že skončil tablet v myčce místo tablety do myčky? Znáte ty dny, kdy se takzvaně všechno sejde? Někdo takovému dni říká kritický, někdo den blbec a někdo ještě hůře. Každý z nás takový den zažil a dobře ví, že je lepší se někam zavřít a nevycházet, nebo nedělat vůbec nic. Právě o takovém dni je můj dnešní příběh.

21.11.2013 v 20:26 | Karma článku: 12.20 | Přečteno: 727 | Diskuse

Jakub Kadlec

Příběh ze skříně

Již delší dobu jsem řešil, že potřebuji pracovnu. Místo kde Vás nikdo neruší, kde můžete sami tvořit, nebo si přečíst oblíbenou knihu či časopis, nebo kde můžete cestovat časem mezi fotkami a vzpomínkami. Obdobu domečku, který jsme si kdysi dělali z velké deky přehozené přes jídelní stůl a zatěžkané knihami. I to by mi stačilo, pokud bych se tam dokázal ukrýt na víc než 5 minut před svojí tříletou dcerou a tak začal příběh ze skříně.

17.11.2013 v 20:04 | Karma článku: 10.23 | Přečteno: 409 | Diskuse
Počet článků 48 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 775

Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.