Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (1.část)

Nikdy jsem neuspokojil žádnou ženu, ačkoliv jsem si to několikrát myslel a stále se o to snažím. Tenhle článek není o přiznání mých neúspěchů v sexu, ale o rolích a postavách, kterými jsem ve svém životě byl, jsem a budu. Už jako malý chlapec, jsem si přál být rytířem na bílém koni a bojovat o princeznu, která by se do mě zamilovala. Samozřejmě jsem také chtěl být popelářem. Mistrně vždy vykutálet popelnici tam i zpět jednou rukou a obratně naskočit na vůz. Bohužel velmi brzy jsem zjistil, že tyto role nelze spojit a žádnou princeznu, když se stanu popelářem, neuspokojím. Nezbylo než se stát rytířem.

V první třídě máte velmi zkreslené představy o tom, co je hrdinský čin hodný rytíře a jak získat náklonnost dívky. U dcery naší učitelky, která se mi mimochodem velmi líbila, jsem jí chtěl dosáhnout tak, že jsem se při vyučování proplazil pod lavicemi až pod tu její. Než jsem však stačil přednést svůj zamilovaný vzkaz, začala křičet, že jí lezu pod sukni a bylo po lásce.

Má romantická duše a citlivý přístup k ženám mi zajistily spolehlivě neúspěch po celou dobu základní školy. Nezabíraly básničky, kreslené vzkazy ani můj převlek kovboje, který přicestoval až z daleké „Ameriky“. Zpíval jsem tenkrát na školním večírku anglicky písen „Veď mě dál cesto má“.  Můj výstup velmi „neuspokojil“ tehdejší soudružku učitelku ani u svých spolužaček jsem nezaznamenal sebemenší úspěch či uznání. Zájem neměla dokonce ani spolužačka převlečená za hrubou mouku.

V šesté třídě jsem jednou šel přes 7. kilometrů pěšky ve sněhové vánici do Blatné a zase zpět, abych v místním kině koupil dva lístky na film „Sám doma“. Tento hrdinský čin jsem podnikl pro svoji kamarádku se kterou jsem chtěl jít na tento film. Dokonce jsem ji po dlouhém odhodlávání i pozval. Jak už to tak bývá, čekalo mě odmítnutí a na film jsem šel s kamarádem. Možná mě odmítla proto, že jsem jí jednou před domem, natruc sousedům, hrál na klávesy píseň z filmu „Hříšný tanec“. Zaslepen láskou jsem hrál až do doby než mi došly baterky a sousedům nervy.

Mé rytířské chování nepřineslo ovoce ani v deváté třídě na školním výletě, kdy jsem hrdinně ve svém batohu táhl alkohol pro celou třídu, zakrytý ručníkem. Naše třídní učitelka na mě sice několikrát zaútočila dotazem „ Co ti to tam pořád cinká v tom batohu?“ nicméně jsem vždy útok dokázal odrazit a donesl vše až do chatky, kde měl být večer mejdan. Bohužel večer k ohni přisedli i místní starší frajírci, kteří okouzlili naše děvčata hraním na lžičky tak, že je pozvali do své chatky. My tam nakonec také dorazili, ale museli jsme nejdříve překonat hlídku naší třídní před chatkami a donést hromadu lusků, pro kterou nás děvčata poslala. Ukázalo se, že kombinace alkoholu s pěti kily lusků naše děvčata opravdu neuspokojila a noc vedle zvracející spolužačky jsem strávil jenom proto, že mi kluci v noci zamkli okénko u chatky.

Střední škola má své kouzlo, víte už hodně věcí o životě a o tom jak to chodí. Občas už jsem sice zaznamenal platonický náznak lásky, díky mým stále „lepším“ veršům, ale bohužel to stále nebylo to pravé. Stále vyhrávali ti drsnější, hezčí a ti co šli rovnou na věc. Rozhodl jsem se tedy stát se pro změnu drsňákem a rebelem. Pořídil jsem si ten správný ohoz, který měl vyjadřovat můj postoj k světu a v místním rockovém obchodě několik prstenů s lebkami. Ukázalo se, že můj finanční rozpočet, co se týká oblečení stačí pouze na náznak rebelie a také, že správný rockeři mají úplně jiný obvod prstů. Šátek s lebkami a čtyři prsteny, které jsem přestřihl a zúžil kleštěmi ze mě rytíře opět neudělaly.

Autor: Jakub Kadlec | sobota 23.11.2013 20:22 | karma článku: 13,92 | přečteno: 1284x
  • Další články autora

Jakub Kadlec

Tati, ten pán je tlustej

Když tuhle větu vykřikla moje šestiletá dcera ve vagónu metra na adresu mladíka dojídajícího jakýsi burger a sedícího přímo naproti nám, nevěděl jsem v prvních chvíli, co na to říct.

2.6.2017 v 6:00 | Karma: 28,16 | Přečteno: 1540x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Bojler

Visel tam v koupelně na zdi s nafouklým břichem a kapala z něj voda. Vypadalo to, že každou chvíli vybuchne a sto litrů vody probudí všechny sousedy pod námi.

19.5.2017 v 6:00 | Karma: 16,22 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Jakub Kadlec

Záhada Holešovického trojúhelníku

Každý zná místo, kde se ztrácejí lidé, letadla a lodě, říká se mu Bermudský tojúhelník. V Praze se o víkendu objevil podobný fenomén a to, co se zde ztrácelo, je až k neuvěření.

5.12.2016 v 6:00 | Karma: 18,07 | Přečteno: 983x | Diskuse| Společnost

Jakub Kadlec

Kafe v metru? Už nikdy!

Obrovská hnědá skvrna ve tvaru Afriky se zvětšovala a lidé kolem mě těžko skrývali smích. "Chcete půjčit kapesník?" Ozvalo se vedle ve chvíli, kdy jsem v duchu proklínal sebe i svůj nápad.

21.11.2016 v 6:00 | Karma: 28,63 | Přečteno: 3397x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Veřejné bruslení

"Podržíš mi prosím křížky?" Věta, kterou začínaly ty nejvtipnější momenty z bruslení v zimě na ledě.

14.11.2016 v 6:00 | Karma: 16,97 | Přečteno: 463x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x
Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.