Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ty jsi nějak zhubl, nejsi nemocnej?

Otázka, kterou teď slyším dost často. Mám chuť odpovědět: „Ty jsi zase nějak ztloustla, jsi zdravá?“ Neudělám to, protože mě učili, že si nemám dělat z některých věcí srandu. O dalších zase nemohu mluvit a psát, protože by mi to mohlo v budoucnu uškodit.

Paradoxem je, že nejvíc mě i mému okolí uškodilo právě to, že se o některých věcech nemluvilo a dodnes nemluví na rovinu. Lidé prostě chtějí, aby některé věci zůstali tabu, protože mají strach. Mají strach, mluvit o tom co se jim nepovedlo, co nezvládají nebo co dělají špatně. Strach z toho, co se stane, když řeknou pravdu. Hlavně ti, co by měli být našimi vzory, učitelé, úředníci i politici.

Slyšeli jste snad někdy nějakého politika přiznat, že něco neumí a je odpovědný za nějakou chybu?

Já si pamatuji jen Václava Havla, který kdysi přiznal, že nikdy nestudoval žádnou Prezidentskou školu
a proto ve svém úřadu udělal několik chyb.

Jaké by to asi bylo, kdyby v zítřejších volbách, místo vyčpělých marketingových hesel a slibů na billboardech, museli kandidáti přiznat jeden životní omyl nebo chybu? Podělili by se s námi všemi o její úspěšné řešení? Možná bychom měli hned jasno, kdo má smysl pro humor, odvahu, nadhled, zkušenosti a kdo o tom všem jen mluví.

Říká se, že slibem neurazíš, ale není to pravda. Já osobně jsem urazil, naštval a ublížil svými sliby hodně lidem a to i přesto, že nejsem politik. I když jsem udělal vše proto, abych je splnil, tak to stejně nestačilo. Nejtěžší však bylo uvědomit si, že se opravdu chovám jako blbec. Ten totiž o svých chybách neví, natož aby je přiznal.

I když tato diagnóza mnohým lidem ulehčuje život, já jsem se s ní naštěstí nenarodil (někteří  lidé si to však stále myslí) a proto jsem přišel na to, že hlavní chyba je ve mně a já jsem ten, kdo s tím může něco udělat. Začal jsem konečně naslouchat tomu, co mi ostatní už dlouhou dobu říkali a najednou prohlédl. Zjistil jsem i to, že jsem opravdu zhubl a to skoro 10 kilogramů. Přitom jsem o tom vůbec nevěděl.

Na základě těchto zkušeností mám ve volbách jasno. Jsem jediným kandidátem, který je zodpovědný za můj život a který dokáže své chyby v následujícím životním období napravit.

Nechcete také udělat další chybu? Volte sami sebe.

Autor: Jakub Kadlec | čtvrtek 9.10.2014 22:16 | karma článku: 9,61 | přečteno: 786x
  • Další články autora

Jakub Kadlec

Tati, ten pán je tlustej

Když tuhle větu vykřikla moje šestiletá dcera ve vagónu metra na adresu mladíka dojídajícího jakýsi burger a sedícího přímo naproti nám, nevěděl jsem v prvních chvíli, co na to říct.

2.6.2017 v 6:00 | Karma: 28,16 | Přečteno: 1540x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Bojler

Visel tam v koupelně na zdi s nafouklým břichem a kapala z něj voda. Vypadalo to, že každou chvíli vybuchne a sto litrů vody probudí všechny sousedy pod námi.

19.5.2017 v 6:00 | Karma: 16,22 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Jakub Kadlec

Záhada Holešovického trojúhelníku

Každý zná místo, kde se ztrácejí lidé, letadla a lodě, říká se mu Bermudský tojúhelník. V Praze se o víkendu objevil podobný fenomén a to, co se zde ztrácelo, je až k neuvěření.

5.12.2016 v 6:00 | Karma: 18,07 | Přečteno: 983x | Diskuse| Společnost

Jakub Kadlec

Kafe v metru? Už nikdy!

Obrovská hnědá skvrna ve tvaru Afriky se zvětšovala a lidé kolem mě těžko skrývali smích. "Chcete půjčit kapesník?" Ozvalo se vedle ve chvíli, kdy jsem v duchu proklínal sebe i svůj nápad.

21.11.2016 v 6:00 | Karma: 28,63 | Přečteno: 3397x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Veřejné bruslení

"Podržíš mi prosím křížky?" Věta, kterou začínaly ty nejvtipnější momenty z bruslení v zimě na ledě.

14.11.2016 v 6:00 | Karma: 16,97 | Přečteno: 463x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x
Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.