Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč jsem neuspokojil žádnou ženu (3.část)

V době kdy jsem byl náctiletý, mnou cloumala potřeba v něčem výrazně vynikat. Bláhově jsem si myslel, že díky tomu si mě nějaká dívka všimne a může se do mě i zamilovat. V době kdy jsem u dívek neuspěl jako rockový drsňák, jsem začal chodit s kamarády i na místní vesnické diskotéky a pilovat „break dance“. Vzhledem k tomu, že jsem dost vysoký a nebyl jsem atletické postavy, mé pojetí tohoto druhu tance bylo poněkud svérázné.

V podstatě jsem se naučil tři triky, které jsem předváděl po svém. Jeden z nich byla tzv. „rybička“, druhý vypadal jako start podivného vrtulníku a ten třetí jsem si vymyslel sám s jedním kamarádem. Nevím ani zda v break dance existuje, spíš by se hodil do extrémního sportu zvaného „Parkour“. Jde o to, že se rozeběhnete co nejrychleji proti stěně, vyskočíte na ní kolmo, aby jste na ní zlomek vteřiny stáli a uděláte otočku o 360 stupňů, po které seskočíte zpět na zem. Vyzkoušet se to dá i s otočkou o 180 stupňů. Než se nám tenhle trik však podařil, stálo nás to hodně vyražených dechů a tréninků v pokoji. To jsem však netušil jak dopadne jeho premiéra na veřejnosti.

Jednou jsme takhle šli v sobotu na diskotéku, rozhodnuti, že příprava byla dostatečná na to, abychom díky tréninku konečně zvítězili „v rytířském klání“. Cílem bylo naším tancem "uspokojit" požadavky jedné z místních dívek tak, abychom konečně našli vytouženou lásku. V té době byla však naše představa o lásce velmi zkreslena hormony. Naše oblečení komentovat raději nebudu, zpětně se vůbec nedivím, že žádná dívka o nás ani pohledem nezavadila.

To se však změnilo, když jsme, posilněni několika pivy, rozjeli naší „break dance“ show. Náš tanec nezaujal jen přihlížející dívky, jelikož ve chvíli kdy jsem se rozeběhl proti stěně, vyskočil na ní a udělal otočku a seskočil zpět, jsem se náhle vznesl. Slyšel jsem slabý potlesk  a nemohl uvěřit tomu, že by můj trik ostatní tak nadchl, že by mě nosili na ramenou. Opravdu tomu tak nebylo, to se jen vyhazovači rozhodli, že mě za můj excelentní výstup z diskotéky vyhodí.

Nejdříve jsem zkoušel vyjednávat a sliboval, že tu velkou šmouhu od mých bot na bílé stěně zítra vyčistím. No napadlo by Vás, že boty nadělají takovou paseku? Nezabralo to a tak jsem zkusil přejít do protiútoku a vší silou jsem se zapříčil mezi dveřmi. Než mě odtrhli tak jsem křičel z plných plic „že jim to tam zavřu“. Evidentně ani to nezabralo a já naposledy mezi dveřmi uviděl jak na mě „neuspokojeně“ civí všechny ty dívky mezi  nimiž jsem v té době hledal svou lásku.

Jak se říká, chybami se člověk učí a já zjistil, že největší král diskotéky je DJ, od té chvíle jsem se snažil se jím stát, na profesionální vybavení jsem neměl a tak jsem musel improvizovat. Po delší době se podařilo, aby rodiče odjeli z bytu přes noc a já mohl uspořádat svůj mejdan snů. Pozval jsem pár kamarádek a několik kamarádů, aby se neřeklo. Přece jen jsem už toužil najít tu pravou dívku "uspokojit" a tohle byla má velká šance. Z psacího stolu jsem si vyrobil pult pro DJ, propojil tzv. „dvojče“ s gramofonem a zesilovačem. Naštěstí jsme měli doma kvalitní HI-FI sestavu, která měla dostačující výkon. Aparaturu jsem měl, bohužel mi chyběly efekty.

Potřeboval jsem mlhu, bodový reflektor a diskokouli.  Bodový reflektor jsem vyrobil ze stolní lampičky, ke které jsem přilepil papírový tubus. Jako polovina diskokoule posloužila mámina salátová mísa, na kterou jsem nalepil části rozřezaného zrcadla a tu zavěsil na gumu od zavařovací sklenice. Efekt to byl parádní, ale chyběla mi mlha, tu naštěstí za chvíli přinesl kamarád v podobě malé modré dýmovnice od vietnamců. Party mohla začít, předem připravenými ploužáky jsem děvčatům evidentně zalichotil. Pivo teklo ze džbánu proudem, pokud se to tak dá říct a díky zelené i broskvové se večer začal pěkně rozjíždět.

To jsem ji tenkrát ještě pil, než přišel příšerný zážitek s tímto nápojem u ohně, ale o tom více až v dalším dílu. Bohužel mi nedošlo, že DJ musí celý večer stát za pultem a moc si nezatančí, takže i mojí kamarádku, na kterou jsem si dlouho tajně myslel, nakonec držel v objetí kamarád. Nezbývalo než vytáhnout poslední trumf. Zapálil jsem malou dýmovnici, efekt to byl úžasný, salátová diskokoule vrhala neskutečné efekty , bohužel po několika vteřinách se v místnosti nedalo dýchat a musel jsem dokořán otevřít okno. Všichni se vrhnuli ven a rychle se náhle loučili. Když všichni zmizeli někdo začal dlouze zvonit. Za dveřmi stáli sousedé a ptali se zda mají zavolat hasiče, že z našeho bytu jde modrý dým. Uklidnil jsem je, že se nic neděje, ale z čeho ten dým byl, jsem jim radši neřekl.

Autor: Jakub Kadlec | úterý 26.11.2013 20:48 | karma článku: 14,98 | přečteno: 1130x
  • Další články autora

Jakub Kadlec

Tati, ten pán je tlustej

Když tuhle větu vykřikla moje šestiletá dcera ve vagónu metra na adresu mladíka dojídajícího jakýsi burger a sedícího přímo naproti nám, nevěděl jsem v prvních chvíli, co na to říct.

2.6.2017 v 6:00 | Karma: 28,16 | Přečteno: 1540x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Bojler

Visel tam v koupelně na zdi s nafouklým břichem a kapala z něj voda. Vypadalo to, že každou chvíli vybuchne a sto litrů vody probudí všechny sousedy pod námi.

19.5.2017 v 6:00 | Karma: 16,22 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Jakub Kadlec

Záhada Holešovického trojúhelníku

Každý zná místo, kde se ztrácejí lidé, letadla a lodě, říká se mu Bermudský tojúhelník. V Praze se o víkendu objevil podobný fenomén a to, co se zde ztrácelo, je až k neuvěření.

5.12.2016 v 6:00 | Karma: 18,07 | Přečteno: 983x | Diskuse| Společnost

Jakub Kadlec

Kafe v metru? Už nikdy!

Obrovská hnědá skvrna ve tvaru Afriky se zvětšovala a lidé kolem mě těžko skrývali smích. "Chcete půjčit kapesník?" Ozvalo se vedle ve chvíli, kdy jsem v duchu proklínal sebe i svůj nápad.

21.11.2016 v 6:00 | Karma: 28,63 | Přečteno: 3397x | Diskuse| Cestování

Jakub Kadlec

Veřejné bruslení

"Podržíš mi prosím křížky?" Věta, kterou začínaly ty nejvtipnější momenty z bruslení v zimě na ledě.

14.11.2016 v 6:00 | Karma: 16,97 | Přečteno: 463x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:43

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluví...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

Opilé policisty, kteří napadli dívku před nočním barem, inspekce obvinila

25. dubna 2024  10:35

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) obvinila policistu a policistku, kteří napadali v...

Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi

25. dubna 2024  10:34

Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x
Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.