Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já si nenasadila brejle a místo tabletek do myčky,jsem koupila tablety proti vodnímu kameni do pračky...po týdnu mytí nádobí,které jsem vytahovala z myčky šedé a bez lesku jsem se reklamovala pračku....no,blondýnky,pardon,ale připadala jsem si,jako jedna z vás z vtipů.které kolují světem:-P;-D

1 0
možnosti

samo,že jsem reklamovala myčku...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já kdysi přišla do práce i s odpadkama. ;-DR^R^R^

1 0
možnosti

I69v52o 10Ž68á84č43e53k

21. 11. 2013 21:03

Mým vrcholným kouskem jsou ponožky v ledničce.

0 0
možnosti
Foto

;-D Pěkné. No, alespoň jste si v rámci dne blbce nezapomněl obléct kalhoty, a na rozdíl ode mne jste si tak nehrál ve školce  na exhibicionistu...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x
Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.