Diskuse

Na laně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Asi jsem hloupá ženská, ale co takhle zkrátit lano dřív než prasklo...;-)

0 0
možnosti
AS

Plně s vámi soucítím. R^R^R^ za stoický klid i zvládnutou situaci. 

Já jsem jednou takhle před lety chtěla zaparkovat Land Cruisera s rakví nahoře a anglickým řízení v tom starším parkovišti v Kotvě ( už nevím v které části). Což o to, výškově se tam teoreticky mělo vlézt (teď už vím, že ne) i s tou rakví, ale co by do šířky ani náhodou. Nedostali jsem se ani pár metrů za vjezd. Po spoustě odřenin, troubení, klepání si na čelo od "povzbuzujících" kolemjedoucích fanoušků, a popošťuchování auta, aby jsme vybrali aspoň první zatáčku, jsme pak v centru Prahy parkovali už jen na ulici. Do smrti nezapomenu,  jak nesmírně ochotní VŠICHNI byli pomoci. Rv Nevím, jestli to bylo tím, že viděli auto s cizí značkou, ale možná právě o to víc ... :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 775x
Rád bavím lidi a užívám si život takový jaký je. Moje vášeň je cestování a poznávání všeho nového.